בא לשנות: שר הדתות הודיע על כינוס הוועדה לבחירת דיינים

איתי גדסי 1 Comment on בא לשנות: שר הדתות הודיע על כינוס הוועדה לבחירת דיינים

שר הדתות מתן כהנא הודיע הערב לחברי הגוף הבוחר בוועדה לבחירת דיינים על הכינוס הראשון שייערך אחרי החגים | כהנא פעל לשינוי הרכב הגוף הבוחר במסגרת החוק, ולמינוי הרב אריה שטרן, רבה הקודם של ירושלים לעמוד בראש הוועדה שתראיין את המועמדים

השר כהנא בבניית הסוכה צילום: השר בונה סוכה. מתוך הפרופיל האישי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת מתן כהנא הודיע כעת לחברי הוועדה למינוי דיינים על לוח הזמנים לכינוס הוועדה. יום חמישי, ח' בחשוון, ייערך על פי התכנון כינוסה הראשון של הוועדה לטובת הקמת ועדות המשנה.

במהלך החודשים הקרובים יתקיימו ראיונות למועמדים בוועדות המשנה. וביום שלישי, ג' בכסלו, יגובש הכינוס השני של הוועדה לטובת מינוי דיינים חדשים. השר לשירותי דת, הרבנים הראשיים או שלושה מחברי הועדה כאחד רשאים להגיש מועמד.

השר לשירותי דת ביקש לפני כמה ימים מהרב אריה שטרן, רב העיר ירושלים לשעבר לעמוד בראש ועדה שתראיין ותייעץ לשר מי יהיו המועמדים המומלצים מטעמו.

לפני  שבועות מספר השר כהנא העביר בכנסת שינוי בחוק הדיינים כך שהרכב הוועדה למינוי דיינים גדל מאחד עשר חברים לשלושה עשר. השינוי הגדיל את מס׳ הנשים בוועדה מארבע נשים לשש מתוך שלושה עשר החברים.

השר לשירותי דת מתן כהנא אמר: "בע"ה, נביא לבחירת דיינים נפלאים ומסורים לעם ישראל אשר יבחנו רק לפי מידת התאמתם לתפקיד- אף אחד לא יפסל יותר בגלל צבע כיפה, בית מדרש או ארץ מוצא."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שדיינים חרדים יתחפשו לדתיים לאומים ויבאו עם בגדים של מזרוחניקים🤣